måndag 23 mars 2009

Värmen, här kommer jag!

Då var årets påskresa bokad! Den 7e april åker jag och mamma till Lissabon. Vi börjar med några dagar i badorten Estoril för att sedan avsluta resan med en helg i huvudstaden. Skönt ska det bli att komma bort några dagar iaf! Grämer mig dock att jag inte bokade två dagar tidigare för när jag var in och kollade priser i lördags var flyget 2000kr billigare! 2000kr!! Det är nästan en murad grill till Bjurs!

Sen kan jag informera om att min fot som började värka i onsdags blivit bättre men inte bra nog. Lutar åt att jag måste ställa in buggen på onsdag, veckans höjdpunkt :( Men efter att ha hört historier om hälsporrar så är jag bara glad om jag slipper undan med någon nerv i kläm eller något som iaf kommer ge med sig relativt snabbt och smärtfritt.

Det var allt för idag. Än är det fortfarande roligt att blogga!

1 kommentar:

  1. Aj, det var ingen rolig prisändring direkt. :(

    Hoppas foten blir bättre, klokt att låta den vila!

    SvaraRadera