måndag 21 september 2009

Äntligen!!!

Har tillslut fått min ansökan om enskilt avlopp godkänd. Alla kompletteringar är gjorda och beslutet är underskrivet och klart! Imorgon väntar samtal med mina entreprenörer så kanske det kan bli rinnande vatten och avlopp i huset innan vintern! Känns skönt att ha kommit en bit på väg iaf för har ju inte vart enkelt direkt... Men inget ont som inte har nått gott med sig, är nu en mästare på olika avloppssytem så är det någon som behöver hjälp är det bara att höra av sig! ;)

Hade en riktigt bra helg i Örebro. Kräftor, dans till Drifters (!!! =) ), golf, självklart blåbärspaj och lärt känna staden lite. Inge större fel på den även om det ju självklart inte kan jämföras med mitt älskade Gävle!

Nu ska jag bädda rent i sängen med mitt nyinförskaffade täcke (tyckte det var dax för har haft mitt så länge jag kan minnas!) Stolt värre över mitt Mysa Strå, värmegrad 3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar