måndag 28 september 2009

De ska va gött å leva... (men räkna för guds skull inte kalorierna!)

Jomen visst så är det ju... Kom precis hem från söta Madelene där det bjöds på smörgåstårta och kladdkaka för att fira den nyblivna 28-åringen! Gott värre!

Blev en hel del gott i helgen också. Philip bjöd på tre rätters på fredag kväll. På lördan åkte jag, Erik och mamma till Kopparbergs marknad där nougat inhandlades och på vägen hem hämtades tre pizzor upp. På kvällen firade vi Bingolottos 700-programsjubileum men lite chips och grönsaker med dip till. En strut med praliner serverades också. Självklart dracks det vin till! Någon som vill räkna på mitt kaloriintag? Inte jag iaf!!! Men jag har fått mitt straff. Har inte varit så prickig i ansiktet på flera år. Blir skärpning framöver! I alla fall till på torsdag där afterwork står på programmet! =)

Ja hur går det i Bjurs då nu när jag fått mitt efterlängtade tillstånd? Då står jag framför nästa problem. Entreprenörer! De är ett udda folkslag.. Hade vi behandlat våra kunder som dom behandlar sina så hade vi tappat många välbetalande kunder. Men jag är ju så jäkla okunnig och det var ju så svårt att hitta någon från början så dom kan ju krångla hur som helst och jag bara tar det! Nä, får blir skärpning snart!!

Nu blir det Idol och Hollywood fruar. De är måndag, snart fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar