måndag 14 september 2009

Inofficiellt handikappad!

Eller snarare så kan jag nu ge mitt handikapp ett nummer, 36+. För alla er som inte förstår och nu tycker jag borde kalla mig mentalt handikappad istället kan jag säga att det är golf jag pratar om. Halv åtta imorse begav jag mig till en frostig golfbana för att spela upp för mitt gröna kort. Tillsammans med Albert den äldre och Albert den yngre skulle vi spela några hål med en instruktör för att visa vad vi går för. Ja första hålet gick ju bra men sen var det som förgjort. Fanns det en bunker eller vattenhinder att träffa så hamnade bollen självklart där. Men hon såg ju att jag klarade slå bollen i alla fall så klarade mig!
Grattis Sofia!!

2 kommentarer:

  1. Hm kanske ska tillägga för er som inte är golfnördar att nästa steg är att få ett officiellt handikapp! 36, utan +

    SvaraRadera
  2. Grattis!! =) Kram /A

    SvaraRadera