onsdag 8 april 2009

Livet är hårt!


Då var man på varmare breddgrader då. Kan inte påstå att jag lider direkt. Strax över 20 grader och en liten lätt svalkande vind! Svettas gör jag vilket ju kan upplevas lite besvärligt! ;) Igår var vi på en suverän fiskrestaurang och idag har jag för första gången i mitt liv lyckats pruta helt själv. Ett par "äkta" Gucci solglasögon! Från 20 euro till 12. Fortfarande överpris, men va 17 behövde ett par för hade glömt mina hemma. Ikväll ska vi en sväng in till Lissabon och träffa lilla Margarida och imorrn ska jag för första gången i mitt liv på Fado. Skandal när jag är halvportugis men nu är det dax! Ska bli kul! Nu får de räcka för den här gången för snart kommer min bror för dagens andra promenad.

2 kommentarer:

  1. Jaa, det är till att ha det bra! Sova på stranden efter promenaden? ;) Puss i Påsk!

    SvaraRadera
  2. Själv hade jag inte en aning om vad Fado var. :D

    SvaraRadera